Як проводити оцінку якості послуг в сфері ВІЛ і ТБ обговорили на завершальному вебінарі для представників регіону СЄЦА

new

11 грудня 2020

Основними завданнями зустрічі, яка відбулася 8 грудня, було поділитися досвідом країн з оцінки якості послуг, визначити пріоритети для розвитку системи забезпечення якості та розглянути можливі моделі впровадження цієї системи.

Олена Нечесіна, незалежна експертка у сфері громадського та психічного здоров’я, соціальної політики, розповіла про те, що таке якість послуг і з чого почати створення ефективної системи управління якістю. Вона детально розглянула роль провайдерів в процесі надання послуг, і як забезпечити кожному одержувачу право висловлювати свою думку.

“Мета системи оцінки якості – не провести оцінку, а спричинити управлінські рішення” – говорить Олена Нечесіна.

Організатори серії вебінарів дали напуття учасникам і підвели підсумки дискусій. Вони зробили акцент на тому, що процес переходу від донорського фінансування до державного йде повним ходом. І тому, зазначив Роман Дрозд, НУО повинні бути присутніми на всіх етапах бюджетної адвокації: від формування політики до оцінки якості послуг.

Вебінар організований Інститутом аналітики та адвокації в рамках регіонального проекту «Стійкість сервісів для ключових груп в регіоні СЄЦА», що реалізується консорціумом організацій з країн регіону СЄЦА під керівництвом МБФ «Альянс громадського здоров’я» у партнерстві з БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ», ОЮЛ «Центрально- Азіатська Асоціація людей, що живуть з ВІЛ »та Євразійської мережею здоров’я ключових груп за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією; в партнерстві з TB Europe Coalition і Centrul PAS в рамках проекту TB REP 2.0, який фінансується The Global Fund to Fight AIDS, Tuberculosis and Malaria.

Заповніть анкету

на надання консалтингових послуг Школи бюджетної адвокації

Дякую!

Ви підписалися на новини ШБА

Дякую!

Ми опрацюємо Ваше звернення найближчим часом

Заповніть дані

Реєстрація на